kennismaken?

Coachingpraktijk

Wat ons gebeurt en overkomt is niet altijd onze eigen keuze, hoe we er mee omgaan wel. De sleutel tot persoonlijk succes ligt in de bewustwording. Het is de missie van Tini Groot (eigenaar Groot in Perspectief) om bij te dragen aan die bewustwording om zodoende nieuwe inzichten te ontwikkelen die zorgen voor meer (persoonlijke) effectiviteit.

Voor haar bedrijf Groot in Perspectief was Tini op zoek naar een bedrijf die haar kon helpen aan een nieuwe professionele website. Via een andere klant hoorde ze van mijn diensten waarop ze besloot contact op te nemen. Na ons telefonische contact was Tini nog niet helemaal overtuigd. Daarom maakten we een persoonlijke vervolgafspraak. Tijdens dit prettige gesprek hebben we alle wensen en ideeën doorgenomen waarna we besloten om van start te gaan.

Starter pakket

Afgelopen jaar ben ik begonnen om mijn diensten te bundelen in verschillende pakketten. Tini koos voor het starter pakket. Een pakket speciaal afgestemd op de startende ondernemer, die omvat o.a:

  • een huisstijl toegepast op een bestaande lay-out
  • een ingerichte Google bedrijfspagina
  • maandelijkse rapportage met statistieken over de website
  • een koppeling met Search Console zodat Google de website goed en snel kan indexeren

Naast dit starter pakket heeft ze ook gekozen voor professionele fotografie.

Professionele fotografie

Fotografie is een belangrijk onderdeel van een website. Via een website maakt een bezoeker als het ware voor het eerst contact met je bedrijf. Goede fotografie kan bijdragen een positieve eerste ervaring. Naast een aantal portret foto's hebben we ook foto's gemaakt in diverse settings die het gevoel van een coachingsgesprek goed weergeven.

Call to action

Een "call to action" is een methode om bezoekers een gewenste actie te laten nemen. In de regel gaat dit om een actie die een bezoeker converteert. Voorbeelden kunnen zijn: een ingevuld formulier of een bezoeker die telefonisch contact opneemt. Via meerdere buttons per pagina proberen we bezoekers te verleiden om contact op te opnemen of om een afspraak te maken.

Meerdere "call to action" buttons zoals de contact button in de header en een afspraak button in de sidebar.

Mobiele weergave

Een goede mobiele weergave kan uiteraard niet ontbreken. De meeste websites worden vaker op een mobiel bekeken (55%) dan via een desktop (42%) of tablet (2%) bron: statcounter.

Daarom is het van groot belang dat de mobiele versie van de website dezelfde herkenbare uitstraling heeft als de desktop en tablet. Dat dat goed gelukt is geeft de afbeelding hieronder goed weer, herkenbare kleuren, goede fotografie en goed leesbare content dat is de essentie.


Kennismaken?

Kennismaken? Heb je een opdracht, idee of heeft je bedrijf behoefte aan (tijdelijke) versterking neem dan contact op voor een kennismakingsgesprek!

Contact mij