kennismaken?

Zit je bedrijf in een dipje?

Zit je bedrijf in een dipje en lopen je opdrachten terug?

Ondernemen is vaak hollen of stilstaan. Als we aan het hollen zijn vergeten we vaak onze marketing, komen we niet toe aan het bijwerken van de website en is het ook erg rustig op onze sociale media kanalen. Hoe krijg je die zigzag bewegingen nou een beetje afgevlakt?

Ik heb zelf gemerkt dat het helpt om op vaste tijden te werken aan je bedrijf in plaats van voor je bedrijf. Wat ik hiermee bedoel is dat je tijd neemt om bijvoorbeeld je website bij te (laten) werken of om te werken aan je online zichtbaarheid in plaats van te werken voor je klanten.

Zelf heb ik dit ook toegepast. Elke 10 weken één dag sparren met een andere ondernemer. Daarnaast ben ik sinds de Zomervakantie begonnen met het wekelijks plaatsen van één berichtje op Linkedln. Best een uitdaging maar wel goed om te doen; zichtbaar zijn en blijven voor je (potentiële) klanten. Het leuke is dat ik regelmatig hoor dat ondernemers en klanten mijn berichten hebben gelezen. Op die manier kan ik klanten informeren, motiveren en aanzetten tot actie.

Een voordeel van een dipje is wel dat er meer tijd en ruimte ontstaat om je bedrijf weer (terug) op de kaart te zetten. Maak gebruik van die tijd! Dit kun je natuurlijk zelf doen maar ook (deels) uitbesteden. Wil je online zichtbaar zijn voor jou (potentiële) klanten? Maak dan een afspraak.