Rietdekker
Jasper Agterkamp, eigenaar van Agterkamp Rietdekkers, zette in 2021 de stap naar het ondernemerschap. Met bijna twintig jaar ervaring als rietdekker is hij uitgegroeid tot een betrouwbare bron voor maatwerk en vakmanschap.
Hoewel Jasper volop investeerde in zijn bedrijf, liet de lancering van een website even op zich wachten. Investeren in je onderneming is immers essentieel, maar er moet ook voldoende werk binnenkomen om die investeringen te kunnen blijven doen. Om die reden was Jasper al actief op sociale media, een uitstekend begin om zijn zichtbaarheid te vergroten.
Waarom sociale media en een website essentieel zijn
Sociale media zijn een effectief middel om je netwerk en potentiƫle klanten te laten zien dat je actief bent en beschikbaar bent voor opdrachten. Een eigen website fungeert vervolgens als het centrale punt waarnaar je kunt verwijzen vanuit al je marketing- en socialemediakanalen. Daarnaast straalt een website autoriteit uit: het is jouw eigen domein, een plek waar je klanten kunt informeren en aansporen tot actie.
Doel van de nieuwe website
De nieuwe website van Agterkamp Rietdekkers is ontworpen met een helder doel: (potentiƫle) klanten informeren en hen de mogelijkheid bieden om eenvoudig hun gegevens achter te laten. Dit komt duidelijk naar voren in de diverse call to action knoppen die bezoekers uitnodigen om contact op te nemen.
Resultaat
Sinds de website live ging, begint het werk online binnen te komen. Een goede indexering in Google, gecombineerd met een Google bedrijfspagina, draagt bij aan de online zichtbaarheid en vindbaarheid van Agterkamp Rietdekkers.