kennismaken?

Badkamerspecialist website

Al in 2015 was de interesse van Wilfred Klein Hesselink gewekt voor mijn diensten. Destijds viel de keuze uiteindelijk op een conculega. Nu, zeven jaar later kwam Wilfred terug op dat besluit. Na dat zijn bedrijf afgelopen jaren flinke stappen heeft gezet in professionalisering moest ook de website van badkamer en toiletspecialist er aan geloven.

Heldere structuur

De nieuwe focus is: een heldere structuur, toegankelijke informatie en een overzichtelijke presentatie van recente werkzaamheden/projecten. Het verouderde WordPress template bood beperkte mogelijkheden voor het tonen van projecten. Daarnaast was er ook een wens om projecten te categoriseren op een logische manier. Deze categorie├źn bieden bezoekers vervolgens de mogelijkheid om projecten te filteren. Referenties van complete badkamer renovaties of van toiletten en in de toekomst mogelijk nog meer.

Gecategoriseerd project overzicht

CMS en onderhoud

Omdat een WordPress website om relatief veel onderhoud vraagt hebben we bij de nieuwe website gekozen voor een duurzamer alternatief. We kozen voor het onderhouds- en gebruiksvriendelijke Craft CMS. In dit CMS is er een betere scheiding van de content. Zo heeft de website nu verschillende secties met elk hun eigen informatie, structuur en velden. In de oude website moesten projecten en nieuwsberichten beide toegevoegd worden als "berichten". Met als gevolg dat het onoverzichtelijk te beheren is en dat een fout snel is gemaakt.

Craft CMS in actie

Teksten en fotografie

De inhoud van een website bepaalt of de interesse van een bezoeker wordt getrokken. Al binnen een paar seconden zien bezoekers of de website betrouwbaar overkomt of niet. Neem bijvoorbeeld stockfoto's, een makkelijke en snelle manier om je website mee te vullen. Deze vaak Amerikaanse foto's missen toch een persoonlijke touch. Daarnaast zien bezoekers vaak al snel dat deze niet echt van het bedrijf zelf zijn. Daarom is het aan te raden om met een fotograaf aan de slag te gaan om foto's te maken voor je website.

Naast goed en eigen beeldmateriaal zijn teksten op je website ook belangrijk. Een duidelijk verhaal zonder spelfouten opgedeeld in titels, paragrafen en opsommingen maken een tekst prettig leesbaar en eenvoudig om te scannen. Bezoekers kunnen op die manier sneller de informatie vinden die ze zoeken.

Wilfred koos ervoor om zowel de teksten als de fotografie voor zijn website uit te besteden aan professionals.

Wilfred Kleinhesselink

"Maarten heeft prima werk afgeleverd. Bedankt!"

Kennismaken?

Kennismaken? Heb je een opdracht, idee of heeft je bedrijf behoefte aan (tijdelijke) versterking neem dan contact op voor een kennismakingsgesprek!

Contact mij